Tuesday, March 23, 2010

yayy!!

hey hey..

today i dah start buka buku baru,
coz smalam my a'watif dh baik dgn i.
we had promised to each other to not gaduh2,masam muka,and so on.
and smalam jugak i puas berfikir,after my friend(biha) dah bagi 'ceramah' kt i.haha :D
i was thinking,why i treat her like that,padahal satu class, duduk sebelah pulak tu.
balik2 nmpk muka.
if gaduh takkan kemane pun.kau tgk aku,aku tgk kau. hee :D

and,
you know what,pagi td when she came to school,
she called me and she gave me some 'ole-ole' for me.
haha kelakar la dia tu.. ^^
then,i tanye: what for??
she said:hadiah untuk persahabatan yg kembali terjalin. ececeh,ayat... :D
and yeah, we've a lot of fun today,mcm dulu2,
buat lawak,gossip2-ing ;D haha..
and now i can accept her like the old we're :))))


<333,for everyone...

No comments:

Post a Comment